Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvik/Halden - Southampton

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 jul 07, 00:15
Endret: 20 jul 07, 00:24
De sa på TVØstfold at det var over 4000 tilskuere på kampen. Er det mulig ?? Tenk om de hadde greid å ha det i seriekampene da. Da kunne de fort ha vært i Adecco i hvertfall. Kanskje det er rundt 400 som kom ?? Høres mer normalt ut.
Forøvrig så vant Soton 4-1.

Sjekka det ut : Drøyt 400 mennesker, flere av disse tilreisende engelskmenn, fikk se spill mot ett mål de første 45 minuttene. Gregory Vignal, den tidligere Liverpool-backen, banket tidlig inn 1-0 med et praktfullt skudd på halv volley. To ganger smalt det i tverrliggeren bak Frode Faraasen før engelskmennene scoret tre kjappe mål etter godt angrepsspill i løpet av fem minutter og ledet 4-0.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 20 jul 07, 01:48
Er det plass til så mange der oppe eventuelt?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 07, 01:53
Opprinnelig postet av danieltr
Er det plass til så mange der oppe eventuelt?

I Halden ?? Er nok plass til det tror jeg. Jeg har vært på kamp der når det har vært ca. 3000 der. De har jo bygd nytt etter det.

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 20 jul 07, 02:04

Ja det har blitt ganske fint der oppe faktisk. Den nye tribunen er flott som bare det. Sist jeg var på match der var da vi spilte mot dem i 2. divisjon. (3-3?) Tror ikke den tribunen var satt opp da, men de hadde en provisorisk sak foran klubbhuset. De må vel fort ha hatt det i begge kortendene nå hvis det skulle bli plass til så mange?

-Ullo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 07, 02:22
Opprinnelig postet av danieltr

Ja det har blitt ganske fint der oppe faktisk. Den nye tribunen er flott som bare det. Sist jeg var på match der var da vi spilte mot dem i 2. divisjon. (3-3?) Tror ikke den tribunen var satt opp da, men de hadde en provisorisk sak foran klubbhuset. De må vel fort ha hatt det i begge kortendene nå hvis det skulle bli plass til så mange?

Var på en cupkamp hvor vi vant 3-0. Var ganske så fullt da. På gressbakken i ene svingen var det fullt også. Gamle hovedtribunen står vel fortsatt vel, eller ?? Den tok/tar vel ca. 1500-2000 + at de har den nye hovedtribunen, og den tar vel like mye sikkert.

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 21 jul 07, 02:35
Undervurderer kanskje "Haldens storstue" litt jeg Rune! Den gamle tribunen står fortsatt!

-Ullo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914