Stig Inge Bjørnebye
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Nå for vi se da hvilket forbund vi egentlig har, for her bør vel nøff reagere på en eller annen måte ?
Han henger i en tynn tråd som trener også. Et par kamper til med slett spill, så blir det vel fyken for han.
Opprinnelig postet av keiko99
nøff gav han 2 kamper
Er vel greit nok, det. Han ringte jo tross alt bare til "mora" si.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Håper Start venter iallefall en 3-4 runder til. Ifjor kom alle laga som byttet trener godt ut av det, og jeg liker Start der de er nå - under oss på tabellen.
Dagens største bombe er at RBK ryker mot Odd.
Det mest positive med det er at Odd får enda mer å tenke på - i tillegg til å sloss for å beholde plassen.
Nå går det ann og gjøre seg et par kroner på
og satse på att SIB ryker først av tippeligatrenerene
Vil vel heller slakte de som er aktive i overgangsvinduet. Ut med Bärlin, Nielsen, Valencia og Aarsheim, inn med Årst og Borre? Javel. Man kan hvertfall ikke slakte Bjørnebye for det.
Men han er jo en, unnskyld uttrykket, idiot. Han er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen, spesielt ikke i medieuttalelsen. Hvem er det som ringer moren sin midt i en fotballkamp når man nettopp er blitt utvist? Han kunne vel hvertfall vært litt mer diskrè og sendt smser med Wiggen..
I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-
Opprinnelig postet av Lemmy
Han kunne vel hvertfall vært litt mer diskrè og sendt smser med Wiggen..
Han kunne jo lagt en genser over henda, som han taster sms`er med og som han holder over skrittet, slik at det så ut som at han satt på stadio`n og dro en "Stille Rolf-Anders", liksom?
Det hadde vært noe, det: "Utvist tippeligatrener onanerer på tribunen!" Skulle gjerne sett kristusgjengen i bibelbeltet da...
Opprinnelig postet av denialsander
Det hadde vært noe, det: "Utvist tippeligatrener onanerer på tribunen!" Skulle gjerne sett kristusgjengen i bibelbeltet da...
Hæhæhæ, da hadde jeg krepert
Jeg måtte innom startforumet å lese litt for kosens skyld, etter alt det arrogante pisset de har servert hver eneste gang de har blitt slått av oss. Forøvrig blitt så mye tullpreik der nå at de holder stengt om natta. Schadenfreude!
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av Snæbbis
Forøvrig blitt så mye tullpreik der nå at de holder stengt om natta.
I motsetning til her, hvor det utelukkende skrives klokt og fornuftig nattestid.
Forøvrig velger jeg å ikke stille meg bak at Bjørnebye er en idiot, men jeg håper han blir sittende til vi har vært i Kristiansand, for å si det sånn.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914