Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK - Odd 1-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 jul 07, 18:58
Liker ikke at Odd tok poeng, men samtidig er det noe frydefullt over at LSK sliter litt....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 28 jul 07, 19:01

syns det er bra jeg, det viser at det var egentlig ikke dårlig at vi tok 1 poeng mot odd.

Dessuten unner jeg ikke feiten i LSK en dritt

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 28 jul 07, 19:03
Endret: 28 jul 07, 19:06

Hadde vel håpet på seier til Lillestrøm. Bunnlaga må ta så lite poeng som mulig. Men er enig da..Unner ikke LSK, spesielt ikke Nordlie, noe..

Nå håper jeg bare på RBKseier på Alfeim. :)

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 07, 19:10
Opprinnelig postet av Lemmy

Nå håper jeg bare på RBKseier på Alfeim. :)

Det er heller ikke noe jeg sier med lett hjerte, men ja: Jeg håper på RBK-seier idag...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 jul 07, 19:14
Endret: 28 jul 07, 19:14
Opprinnelig postet av denialsander
Liker ikke at Odd tok poeng, men samtidig er det noe frydefullt over at LSK sliter litt....

Kranglet litt mer en LSK-gjøk før serien begynte, han mente LSK var en gullkandidat, jeg mente at de fikk en god start, men at Nordlie-effekten som vanlig ble borte utover i sesongen. Jeg har da truffet rimelig bra på min spådom hittil. De begynte særdeles godt, men nå sliter de voldsomt til gullkandidat å være.

To seire på de siste åtte kampene er ikke godt nok.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 jul 07, 19:37
dette betyr at vi kan nærme oss toppen.. RBK ligger unner 0-2 mot Tromsø.. slår vi lyn ja da ser jeg FFK spiser seg inn på toppen... liker det jeg, men da må vi slå lyn også

http://keiko99.net

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 28 jul 07, 21:32
Opprinnelig postet av Lemmy

Hadde vel håpet på seier til Lillestrøm. Bunnlaga må ta så lite poeng som mulig. Men er enig da..Unner ikke LSK, spesielt ikke Nordlie, noe..Nå håper jeg bare på RBKseier på Alfeim. :)

Sier det igjen: Defensiv tankegang. Spiller da ingen rolle hvem som slår hvem sålenge vi vinner våre kamper.Og å håpe på seier til LSK kommer jeg vel ALDRI til å gjøre....

RednWhite

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 07, 21:33

Opprinnelig postet av keiko99
dette betyr at vi kan nærme oss toppen.. RBK ligger unner 0-2 mot Tromsø.. slår vi lyn ja da ser jeg FFK spiser seg inn på toppen... liker det jeg, men da må vi slå lyn også

Det var mannen med positiv tankegang det. Driter i hvem som slår hvem jeg bare vi vinner våre kamper.

RednWhite

HotDream

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 07, 21:37

Opprinnelig postet av FFK1903

Kranglet litt mer en LSK-gjøk før serien begynte, han mente LSK var en gullkandidat, jeg mente at de fikk en god start, men at Nordlie-effekten som vanlig ble borte utover i sesongen. Jeg har da truffet rimelig bra på min spådom hittil. De begynte særdeles godt, men nå sliter de voldsomt til gullkandidat å være.

Nordlie-effekten ser ut til å ha slått inn tidligere enn vanlig...han holder normalt en sesong før det går i dass

RednWhite

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 28 jul 07, 22:11

Dette er vel ikke Nordlie-effekten, tror jeg..Det var akkurat sånn med LSK i fjor også; de startet forrykende, men sommer og høstkampene var under pari. Det er derfor jeg ikke har hatt troen på dem før sesongen.

Noe av grunnen til dette er vel det offensive. De har to gode spillere i Myklebust og Riise, men de er litt som Daniel Braaten: Enten så er de kjempegode, eller så er de dårlige. De har vært dårlige i det siste. Ellers så har vel ikke Occean og Sundgot vist seg fram så bra som de burde. Simen Brenne har heller ikke slått til, og når de da har solgt Kasey Wehrman blir det for tynt. Forundrer meg egentlig over at de ikke har brukt Pål Strand mer enn de har gjort så langt..

Når serien er over, og Lillestrøm ikke har vunnet håper jeg noen danser swing foran Tom Nordlie. Makan til arrogant trener som får særbehandling fra NFF(tenker på forrige kamp mot Odd) skal man se lenge etter.

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 07, 23:02

Det er absolutt ikke godt nok. Men det sier vel litt om hvor hjelpeløse de andre laga er når LSK fortsatt, etter kun to seire på åtte kamper, fortsatt ligger på tredje plass - 3 poeng etter serielederen...

Brann 14 28 - 23 29

Stabæk 14 22 - 16 28
Lillestrøm 15 23 - 13 26

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914