Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 28 sep 06, 09:51
Opprinnelig postet av oleberg

Det er bare det at Eggen og Fredrikstad ser ut til å befinne seg i bakvendtland når det gjelder forsterkninger og spille inn et lag. Der har Eggen og CO gjort samme feil i 3 år på rad.

 

Det begynte i 2004. Da sa man at man vill vente med å forsterke laget til sommeren, fordi man ville se hvor gode/dårlige man var etter opprykket fra 1. divisjon. Da tok vi 9 poeng på vårsesongen, og hentet inn Alexander Lund Hansen, Raio Piiroja, Wade Barret, Bora Zivkovich og Dagfinn Enerly til høstseongen. Det ga oss 23 poeng på høsten og en 10 plass. Hva om vi hadde hentet disse før sesongstart?? Kanskje vi hadde tatt 10-12 poeng mer på våren og endt opp på en Royal League plass???

 

Men neida i 2005 var det samme gamle leksa. Kvisvik, Lindstrøm, Bjørkøy og Toth ble hentet inn til høstsesongen, og vi endte opp med 31 poeng og en 11 plass. Hva om Kvisvik, Bjørkøy og Toth hadde vlitt hentet inn før sesongstart da???

 

I år ser vi samme igjen. Stadheim, Vuorinen, Gerrbrand, Multaharjo og Szekeres kjøpt inn før høssesongen. Klarer vi å redde plassen i år - så foreslår jeg følgende til Eggen innfor sesongen 2007.

 

Kjøp inn nødvendige spillere i oktober-desember 2006 - slik at de er på plass til sesongoppkjøringen 2007. Disse bør være:

1. Høyre Back - Jon Inge Høiland

2. Midtstopper - Vidar Martinsen

3. Midtbane -  Mattias Andersson

4. Spiss - Petter Furuseth Olsen

5. Keeper - Thomas Myhre

 

Hav får deg til å tro at spillerkjøp er løsningen? Jeg mener stallen nå begynner å bli meget bra, og mer enn bra nok. Skal man hente spillere nå så må det være for å erstatte noen som forsvinner. Denne vinteren bør man bruke til å få laget til å fungere som et lag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340