Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 28 sep 06, 10:25
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg forstår, i motsetning til deg, at det ikke er det laget med de beste spillerene som nødvendigvis vinner fotballkamper. Jeg mener dessuten at laget/stallen er godt nok til å vinne tippeligaen, men det krever at laget som enhet og alle spillerene fungerer optimalt. Min vurdering av stallen er som følger:

Staw er et glimrende alternativ til Shaaban og kanskje norges beste reservekeeper.

Piroja, Gerrbrand, Magnussen og Shabani er fire gode midtstoppere. PAC og Tamas var begge på rundens lag (VG og Nettavisen) etter sist runde. Tamas kan også vikariere som midtstopper. Bertelsen er en av de desidert beste venstrebackene i TL.

Midtbanen er meget bra. Mange alternativer på plassene. Det finnes bedre enkeltspillere i TL, men er ikke sikker på om mange lag har den samme bredden. Bjørkøy kan også vikariere på venstreback.

Flere gode spisser å velge mellom. Spesielt når West er tilbake fra skade så vil man ha mange gode og foskjellige spisstyper.

 

Den store utfordringen for å lykkes ligger i å få denne relativt nykomponerte stallen dil å utgøre et lag som fungerer. FFK er den klubben som har minst erfaring på dette nivået og har derfor brukt mye tid på å bygge opp et lag. Alle måtte jo byttes ut. Med begrenset økonomi kan man ikke velge fra øverste hylle når man henter spillere. Dermed blir det naturlig nok mye prøving og feiling. Nå begynner det virkelig å ligne noe.

Ja vi for håpe at det ikke ender med nedrykk da!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340