Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 28 sep 06, 18:24
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av jorhan
3 år i sumpa sier jo sitt. Null utvikling under Eggen junior.

Mens du bærer deg over 3 år i "sumpa", er det andre som gleder seg over 3 år i tippeligaen.

Fra 2.divisjon til tre strake sesonger i tippeligaen og ny cupfinale - i løpet av 5 år - det er hva du kaller "null utvikling"?

Jeg vil kalle det fremgang ut over all rimelig forventning.  

Har ikke hatt tid til å debatere så mye i det siste men nå gjør jeg et forsøk.

Ja jeg bærer meg over de tre åra som FFK har vært i TL. For det har vært null utvikling! Vi står på stedet hvil i forhold til hvor vi var i fjor eller året før. Hva som skjedde før det er en helt annen diskusjon... det kan jo ikke være slik at så lenge Eggen gjorde det bra for 4 år siden så gjør han alt riktig. Synes det er helt avsporing å dra opp historien hele tiden når enkelte skal analysere Eggen. Eggen er en leder og ledere skal evalueres til enhver tid. Man kan ikke lede videre på ting som har vært. Merkelig at dette skal komme opp hver gang. Jeg tenker kun på klubben totalt sett. Jeg driter i hvem som trener klubben i utgangspunktet bare han leverer nye og bedre prestasjoner. Det er det som er det viktige og ikke historien om hva Eggen har gjort for klubben tidligere i lavere divisjoner. Hvis Eggen føler eller mener at klubbledelsen har vært for amatørmessig så synes jeg at han skulle på et tidliger tidspunkt satt hardt mot hardt å sagt at enten så skjer det forandringer på lederhold eller så trekker han seg med den begrunnelse så har ikke han de riktige arbeidsforhold for å utføre den jobben han er satt til å gjøre. Det er en god leder! Som setter klubb/arbeidsplass foran sin egen vinning(lønn,goder etc.) Men Eggen har ikke gjort dette. Og FFK er stort sett på samme plass som i de tidlige sesongene i TL. Og spar meg for kverulerende ting om at på denne tid i fjor så hadde vi så og så mange poeng så vi ligger bedre ann i år enn ifjor...tull og tøys. Vi er på stedet hvil i tredje sesong etter hverandre. Absolutt ingen utvikling i TL. Tenk bare på at vi har ikke vunnet en eneste kamp på bortebane i hele år! SKAMMELIG!! Og så er det forsatt folk som mener at Eggen er rett mann for FFK....????

---------------------------

jorhan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340