Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 sep 06, 20:49

Da FFK lå i 2 div kune hvilken som helst trener ha ført FFK til 1 divisjon spill i 2003, med det spiller matriale som var da, fra 1 til TL var det litt større prestasjon, men fortsatt, et lag preget av mange gode spillere.

Første året var en kjempe prestasjon å klare seg i TL, Eggen skal ha al mulig ros for det.

 

Det vanskelige 2 året, enda en stor prestasjon av eggen, men denne gangen med godt sammarbeid med Egil Olsen.

 

3 året, (eggens år nr 2) Ikke en kjempe prestasjon å ligge så langt nede på tabellen, ingen borte seiere i TL, greit, cupfinale er bra det, men blir lissom litt uviktig hvis en skal rykke ned i tilegg.. Jeg tror ikke at FFK rykker ned, men at det er stor fare for at det skjer er jo bare fakta.

 

La oss si at Eggen redder oss fra nedrykk nok en gang, hvor mange sjanser til skal vi ta? Flaks tar slutt en gang, og man kan ikke si annet en at vi har hatt en del flaks i de siste serierundene i de to siste åra (04-05)! Vi vant vel med 1 mål de siste kampene før vi sikra videre TL kontrakt i 2004, og i fjor var vi en pirkete linje dommer unna 2-2 mot start i siste serierunde, hadde dommeren( som riktig nok dømte korrekt) IKKE vinka med flagget (som mange linjemenn IKKE ville gjort)  da Berlin satte inn 2-2, så hadde vi sittet å diskutert hvilke spillere vi trenger for å rykke opp igjen allerede i år.

 

Men, min konklusjon er ihvertfall, : Eggenhar gjort en god jobb for FFK de åra han har vært her, men nok er nok, kan ikke ta flere sjanser på å klare oss i siste seriekamp flere sesonger nå! Eggen bør forlate trener jobben sin i FFK etter cupfinalen, ullevål stadion, 12/11/06 !!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340