Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 des 06, 13:19
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Asgeir


Og da er vi tilbake til min opprinnelige mening om mediavtalen; en medieavtale inneholder
mye mer enn kroner og øre... Forbundet tjente masse penger på den (og Rune Hauge, seff), men TV2 taper penger, og kommer til å søke nye veier for å tjene inn sin milliard, og de nye veiene behøver absolutt ikke være til beste for norsk fotball i sin helhet...


Mener du det har vært for lite fotball på TV?


De har brukt denne sesongeg på å få oversikt over inntjeningsgrunnlaget, så vil de til neste år sette igang tiltak som gjør at de tjener inn penga sine. Avtalen gjelder i 2 år til, og endring i policy vil garantert endres.

TV2 og Canal+ har allerede begynt å surmule over at de ikke får igjen penga de har lagt ned i dette... Salget av internett-overføring og kjøpekanaler har langt fra svart til forventningene, har jeg mistanke om.

At kvaliteten på selve sendingene er så som så er nok bare en måte å forsøke å minimere kostnadene på, er jeg redd.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340