Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 des 06, 13:22
FFK organisasjonsmodell
Skrevet av: Jan k Brante, 28-12-2006 12:57:50
De to røde blokker hører ikke hjemme i organisasjonsmodellen. De røde blokkene er tenkt å være stabsfungsjoner men blir i praksis operative. Styret og Adm. Dir. svekkes i sine fungsjoner. Organisasjonen slik beksrevet vil under ingen omstendighet fungere i praksis.
Sportslig utvalg skal være en støtte for hovedtrener og skal tegnes inn
striplet fra siden og ikke over.
Slik det skrives nå er sportsutvalget operativt. Hele sportsutvalget bør få sparken dersom FFK oppnår darlige resultater og ikke hovedtreneren, dersm FFK finner en. I denne modellen har han ikke sportslig ansvar.

Styret fastlegger økonomiske rammer.
Økonomi, hovedtrener og adm. dir. diskuterer få dyre spillere eller flere billigere.
Hovedtrener diskuterer med sine hjelpetrenere og et sportslig utvalg som ikke velges fra noen personer som sitter i styrene eller i spillerinvest.
Denne dialogen skal være gjort under budsjettering og valg av strategi for spillersesongen.
Jeg vil se den trener som tar jobb i FFK. Her er mange kokker og mye rot.
FFK får et kort opphold i Norges øverste serie.
Jeg fant ovenforstående kommentar på FB og må bare si meg helt enig i det Brante skriver. Den treneren (som jeg har skrevet her inne før) som tar jobben i FFK med nåværende organisasjonsmodell må være temmelig desperat etter jobb. Det er nok dessverre ikke bare KTE som ikke vil jobbe under dette systemet... Er det noen som tror at f.eks Trond Sollied eller Semb vil akseptere dette noe lettere en KTE gjorde? 
 

---------------------------

RednWhite


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340