Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5563

Lagt til: 03 sep 07, 14:08

Opprinnelig postet av MA
Spilleren må faktisk jobbe litt for det sjøl også. Jeg skulle likt å sett "den vanlige" mann i gata som roser deg for jobben du gjør når du gjør den "feil" gang på gang

Jeg vet ikke hva slags jobb du har, men jeg tviler på at du har motstandere som til en hver tid forsøker å ødelegge for deg når du utfører den. Hadde det vært et lag på banen så ville nok alle pasninger kommet frem og alle skudd gått i mål. Jeg har mange år i arbeidslivet bak meg uten å ha blitt skjelt ut når jeg gjør noe feil. Det har funket bra for meg.

Som tilskuer til en fotballkamp kan du selvfølgelig kritisere så mye du vil. Men når man tar på seg rollen som supporter(eng: en som gir støtte) så forventes det man støtter laget sitt i med- og motgang. Det er gjort mange undersøkelser i næringslivet og innen idretten. Alle disse har samme konklusjon. Det er ikke motiverende å bli skjelt ut. De som tror det tar ganske enkelt feil. Hva er da poenget? Er det for at man skal styrke sitt eget ego der man står med det tapende lagets drakt på seg?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340