Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 okt 07, 10:06

Ligger sjela til FFK i stadionnavnet da? Sikkert et teit spørsmål i noens ører, men verdt å stille.

Har aldri hørt noen supporter mene at spillerne skal blø for stadionnavnet. Det er drakta man blør for, drakta som er klubbens fremste identitetsfaktor.

Jeg er enn så lenge åpen for å selge navnet, men jeg ville først likt å vite litt mer om hva det er man mener man kan oppnå i form av sportslige resultater ved hjelp av akkurat denne ekstra inntekten. Hvor avgjørende er dette for å sikre en fremtidig stabilitet, sportslig og på annen måte?

Hvis akkurat de kronene man får for stadionnavnet i praksis betyr medaljekamp stort sett hvert år i 10 år + avansement i europacup`ene så er det absolutt verdt å vurdere det. Men antagelig er det ganske vanskelig å si sånne ting med særlig sikkerhet. Jeg ville i alle fall vært litt forsiktig med å være altfor optimistisk med tanke på hva en håndfull millioner ekstra i året vil medføre av fremgang. Men dette er det selvsagt andre som har mye bedre forutsetninger for å si noe smart om enn jeg har.

Har ganske mye tillitt til admin-dirren vår også på dette området. Mener han at de ekstra inntektene et kommerst stadionnavn gir vil bety STOR forskjell for FFKs muligheter i årene som kommer så støtter jeg et salg.

Hva gjelder merkenavnet Fredrikstad så burde kommunen ha tatt ansvaret for det, og kommet FFK i møte. Når de ikke ville det bør de ikke forvente at FFK skal ta bedre vare på bynavnet enn kommunen selv ser verdien av.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340