Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 mai 04, 09:10
Antidrillo: Nei, det jeg mente, med å sitere meg selv er denne:

"Derfor også O`Kjøkøy, la oss tåle hverandre og våre noen ganger "beske" kommentarer uten å føle "såre tær"."

Ville bare påpeke at jeg ikke er imot all kritikk.

Ellers så tror jeg vi kan sammenligne FFK med Ålesund ifjor. Masse bra publikum, potensiale, en god og karismatisk trener. Men som Ålesund ikke var noen stor fristelse for spillere med ambisjoner er FFK det idag. Dermed tror jeg FFK må grave mer i lommeboka og jobbe hardere enn andre for å få forsterkninger. Husk at de spillerne vi vil ha spiller for andre klubber, klubber som er etablerte. Det er derfor vi ender opp med utlendinger som vi ikke helt om holder mål. De to fra Costa Rica kan fex. være kjempeinvestering for fremtiden, eller en flopp. LSK kjøpte en nigerianer som skulle være landslagsaktuell som ikke imponerer på LSK 2 engang. Det er fler en FFK som feiler.

FFK trenger forsterkninger i forsvar og det er Eggen og Hansen like klar over som oss. Jeg er egentlig glad for at vi ikke brukte penger på Enerly som vi idag egentlig ikke trenger selv om han er hjertelig velkommen. De penga har vi fortsatt og de skal brukes til å styrke forsvaret.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340