Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 02 jun 04, 22:14
Endret: 02 jun 04, 22:19
Ettersom folk skal feriere fremover så legger jeg ut 11 runde med en gang. Forhåpentligvis så har vi slått Liiiiin og nå kaster vi oss over Brann i Bergen. Kom dere over fjellet i tog, fly, sykkel eller bil .... Guttane trenger all vår støtte !

En liten oppfordring : Dersom dere skal redigere resultatene deres, så gjør det helst i en ny post og skriv inn hva som er forandret. Veldig vanskelig å holde oversikt over om folk er inne og forandrer på tipsene sine.

I en annen tråd ble jeg oppfordret til å legge inn en liten ekstrakonkurranse i Tippekonkurransen. Så denne gangen her kan dere gjette på tilskuersnittet på Stadion sett over hele sesongen. De som allerede har lagt inn tips i den andre tråden trenger ikke å legge inn på nytt her. Dersom det blir lagt inn 2 forskjellige tips i denne tråden her og den andre, er det tipset i denne tråden som gjelder.

Vil komme med oppdatering etter hver runde hvem som er nærmest det til enhver tid gjeldende snittet. Som en ekstra liten premie vil det bli gitt 5 poeng til den som er nærmest ved sesongslutt, 4 poeng til nestennmann og helt ned til 1 poeng til nummer 5.

Mulig det dukker opp flere slike konkurranser med tiden. Å gjette på snittet kan bare gjøres denne runden her ! Kom gjerne med forslag til slike små ekstrating.

Ble mye på en gang ...... Glemte nesten å legge inn kampene :eek:

Den 11 runden spilles søndag 13.06 og mandag 14.06, og fristen for å tippe er derfor søndag 13.06 klokken 17.59


Her kommer den 11 runden :

Sogndal - Vålerenga ............. x-x
Bodø/Glimt - Lillestrøm ......... x-x
Lyn - Viking ......................... x-x
Tromsø - Odd Grenland ........ x-x
Brann - Fredrikstad .............. x-x
Ham-Kam - Molde ............... x-x
Stabæk - Rosenborg ............ x-x
Snitt hjemmekamper FFK ..... xx.xxx

Lykke til alle sammen !! Vi sees i Bergen og tar med oss poengene hjem :ffk:

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340