Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 05 jul 04, 12:46
Det er disse ”uproffesjonelle” lederne som tok oss fra 2 div. til TL etter mange forsøk. Vi var ifjor nest best over en hel sesong blant mange gode lag med denne ledelsen. Jeg har full tillitt til både Eggen og ledelsen og håper og tror vi får dreis på laget i TL. FFK har iår vist økonomisk måtehold og det er veldig bra på lengre sikt.

Jeg er fullstendig enig i at man skal gjøre grep når ting er i ferd med å gå galt, men jeg mener det er feil tidspunkt å være så negative som mange er nå. Kankje skulle FFK lånt mer og lagt mye mer penger på bordet for å få flere bra spillere, men det nytter ikke å snakke om det nå. Når sesongen skal oppsummeres kan man godt lufte ut alt som gikk galt, men foreløpig er vi fortsatt med, vi har ikke tapt. Oppe på alt det negative FFK opplever nå trenger vi ikke mer negative holdninger. Vi kan ikke sparke Eggen nå, vi ikan ikke sparke styret eller halve laget. Vi har ingen erstattere, det er ingen som drømmer om å spille for FFK.

Det er en urealistisk oppfatning av FFKs posisjon før sesongen som gjør at mange kaller ledelse og trener uproffesjonelle idag. FFK gikk ut hardt og sa de skulle skaffe mange nye klassespiller for å lokke til seg nettopp dem. Eggen og FFK var og er ikke naive, men pressen og publikummere som mener de er løyet for er det. Men Fredirkstad er ikke Norges navle, FFK var ikke favoritt til å skulle klare seg. Et nyopprykket lag lokker ikke til seg klassespillere. Lindbæk er et klart eksempel i så måte. Til tross for at Fredrikstad er nærmere hans hjemsted valgte han Stavanger og Viking, de fleste klassespillere vil gjøre det, det er mye vanskligere for FFK å få tak i spillere en de andre lagene.

Det hjelper heller ikke å utrykke så mye negativitet og ta nedrykket på forskudd slik at enda færre kommer på kampene, det rammer bare FFK.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340