Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 aug 04, 08:56
Endret: 17 aug 04, 08:57
Det å si at det er tabellen som er årsak til drittslenging, personangrep og negativ `hype` kan knapt sies å ligge i dårlige sportslige resultater. Jeg har bare en ting å si til dere som tror det er DER problemet ligger:
"Våkn opp! Fotballag taper kamper med jevne mellomrom. I perioder taper man MANGE fotballkamper. Dette gjelder overalt, så hvorfor skulle dette være annerledes i Fredrikstad???"

Tabellsituasjonen kan på ingen måte "forklare" at enkeltpersoner med kudos og/eller personlig makt/anseelse gjennom pengebidrag kommer med utspill hvis eneste funksjon er å bryte ned og ødelegge en plan.

Ingen er imot engasjert debatt om hvilke spillere man skal forsøke å få tak i, hvordan man skal spille, lagoppstillinger osv osv, men hvem tror egentlig at FFK klarer seg hvis man kvitter seg med Harry Hansen eller KTE?????

Problemet med kjentfolk er at det går dem til hodet, og de uttaler seg om FFK, og på en måte som kun er destruktiv. Jeg tolker Fredrikstad Blad dithen at de vil være med i hylekoret, blant gråtekonene og faktisk fraskrive seg sin samfunnspåvirkning totalt. Jeg er meget skuffa over Fredrikstad Blad, det må jeg bare si. Makan til lavpannede journalister og sportsredaksjoner. Å tro at de selger flere aviser pga dette....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340