Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 aug 04, 15:38
Opprinnelig postet av seal_dm
Så det var mangel på penger som gjorde att vi ikke fikk Kallio? Men penger er der tydelighvis til en ny klassespiss. Vil annta at en spiss av klasse ikke er noe billigere. Kallio kunne styrket midtbanen, i tillegg til å blitt brukt bakover. Jeg mener dette ville vært viktigere.

Uten at jeg sitter på noe fasitsvar, så har i alle fall jeg tolket det slik:

FFK ville ikke svi alle midlene de har til rådighet på Toni Kallio, da det villle føre til at de hadde hatt råd til en spiss. Hvis de fikk Toni Kallio for en grei sum, ville det fortsatt være midler til å hente inn en spiss. I stedet hentet de Piraya som trolig er ganske billig i drift.

Det vil si at FFK fortsatt har en del midler til rådighet, og trolig mer enn de ville hatt om de hentet Toni Kallio. Det burde være nok i kassa til å hente en klassespiss.

Så kan man alltids diskutere om hva som er mest lønnsomt... Toni Kallio under kontrakt i tre år, eller en leiesoldat ut året.

Svaret får vi trolig ikke før sesongen er over, og svaret vil være enkelt:

Tippeligaen,
... eller første divisjon.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340