Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 28 sep 04, 17:18
Synes jeg hører stadig vekk att folk er der pga billigere billetter. Sett opp prisen til 100 ihvertfall, så faller dette argumentet bort. Synes ikke det gjør noe om det er lik pris for ståplass uanset hvor på stadion man er, så 110 er helt greit for meg.
Når det gjelder manglende synging, tror jeg som flere har vært inne på att folk har kjøpt billett på Gresvik tribunen, men heller velger å stå på plankefeltet. Det er jo en uting da, men siden ingen sjekker om folk har medlemskort lenger er jo ikke dette så rart. Det var noen kamper i begynnelsen i sesongen de sjekket om folk hadde riktig billett/medlemskort. Men i det siste har jo ikke dette blitt gjort.
På HamKam kampen fikk jeg æren av å stå ved siden av ett eldre ektepar som helt klart var fra Hamar. Gubben begynnte å synge "hjem å snekre paller" rett etter HamKam tok ledelsen, litt sånn for seg selv. Forsåvidt greit det. Men ikke greit å høre det på Plankefeltet. Hadde det vært vakthold der, hadde jo disse to, og flere andre stått på Gresviktribunen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340