Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 sep 04, 19:58
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Dermed blir problemet at folk som ikke synger skyver ut folk som absolutt vil være med å synge. Sånn kan vi ikke ha det. En god start er selvfølgelig å sette opp tydelige skilt og gi ikke-syngende et klart hint om at Plankehaugenfeltet i sin nåværende form primært er for syngende supportere, ikke for folk som vil se bra for en billig penge.


Jeg vil ha meg frabedt denne typen tull, Sorry Lars, men jeg forbeholder meg retten til å se en fotballkamp sammen med PH selv om jeg IKKE synger... Jeg er like stor FFK-supporter, og et like stolt medlem av PH som de fleste andre. Hvorvidt jeg velger å synge eller ei må være opp til meg, jeg velger heller å rope mye...

Så dersom PH velger å kjøre en sånn ekskluderende linje, ja da velger jeg å ikke være medlem av PH, jeg gjør det nemlig ikke for å få billige biletter...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340