Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 04, 20:52
Endret: 28 sep 04, 20:54
Jeg tror vi kan fortsette med dette til juuuuuuhuuuuuu. Det er kanskje lurt å sette seg ned og bestemme hva en kan gjøre for neste år for eksempel. For min del kan jeg si at jeg skjønner ikke mye av dette du skriver Lenart. Oppslukt av kampen? Du står jo ved siden av 300 mennesker som prøver å støtte laget sitt og du snakker om å være oppslukt av kampen. Les litt høyere oppe hva Lars skriver. Her er det snakk om folk som fikk ikke plass på PH feltet og måtte sitte i klokkesvingen , og det er snakk om folk som er villig til å støtte lage sit ved å synge og heie på dem. Der har du også svaret på spørsmålet ditt. Ingen av oss her er høvdinger som skal bestemme om hvem som skal stå hvor men vi bare snakker om dette hvordan få enda bedre opplegg på hjemmekampene. Det ser ut som om ting skjer og folk har endelig skjønt at å synge og stå på for FFK er ingen skam eller ting til å fnyse av men derimot måte på å heve laget og byen. Så hvis du er så redd for plassen din da er det bare å våkne innimellom under kampen og gi støtte.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340