Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5438

Lagt til: 24 mai 24, 20:19

En dag igjen til den første kampen av dobbeltmøtet mot Tromsø. Runde 18 kampen borte mot Tromsø er blitt flyttet grunnet Tromsøs europacupkvalifisering. Det gir et litt artig dobbeltoppgjør. Liker det egentlig ganske godt som en liten kuriositet.

Tromsø har startet sesongen forferdelig men de to siste hjemmekampene har blitt seier. Spesielt det at de snudde 0-2 til 3-2 mot RBK i andre omgang var ordentlig imponerende. Da var de et veldig godt fotballag. Hadde håpet de ikke kom i form før vi var ferdig med denne dobbeltkampen

Et godt fotballag har det heldigvis vist seg at vi også er. Uten tap på de siste fem seriekampene er vi formlaget over alle og har imponert de fleste "fotballekspertene" i Norge. Syke 11-2 i målforskjell på de tre siste er imponerende. Det beste er at vi ikke har vært truet i det hele tatt de kampene. Bunnsolid har det vært.

Laget klarer jeg nok ikke gjette denne gangen heller, men Aukland er som kjent ute med karantene grunnet fire gule kort. Inn tror jeg Skaret kommer. Ellers ryktes det at Traore skulle være tilbake til denne kampen, men der har jeg ikke hørt noe de siste dagene. 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340