Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 20 okt 04, 21:55
Alexander må kjøpes, det er jeg overbevist om. Det blir dyrt, sikkert, joa, men han må likevel spille i FFK-drakt til året. Sørlie kommer tilbake, men vi må ha to målmenn. Konkurranse og alt det der.

Vi har bare begynt å se potensialet til West, tenk hva han kunne få til med en høyt plassert midtbanespiller med pasningsfoten i orden... Synes ellers at West har hatt en jevn og fin stigning i årets sesong, nå har han også overblikk og pasningsfot, og han blir fremdeles bedre og bedre. Det virker jo som om han trives godt i FFK også, så vidt jeg kan forstå. :-)

Forutsatt at vi får beholde Bora, Piiroja og Trondsen: Vi trenger en bekk-spiller til, en solid venstrekant, i hvertfall hvis Stian forsvinner (men vi kan ikke la han gå etter de siste kampane, spør du meg), og en spiss som alternativ til Ringberg/West. Det kommer til å trenges før eller siden.

Söderstjärna kan vel ikke fortsette med dagens lønning/prestasjon, men for alt jeg vet vil han ikke bli "varmt hvetebrød" etter sesongen, så det kan kanskje bety at han spiller for FFK for en annen lønn eventuelt.

Regner med at vi vil se spillere komme opp fra egen stall/område etter en 3-4 år med TL-spill, forresten. Vi snakker om voldsomme synergi-effekter.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340