Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 01 nov 04, 04:05
Endret: 01 nov 04, 04:10
Her har jeg gjort en liten oppsummering av sesongen i FFK. Jeg har satt opp en rekke pris-kategorier, og her er min liste over hvilke spillere som har fortjent de forskjellige prisene:

Årets spiller: Raio Piiroja - reddet klubben fra nedrykk!
Årets keeper: Alexander Lund Hansen
Årets forsvarsspiller: Raio Piiroja - selvfølgelig!
Årets midtbane: Roger Risholt
Årets spiss: Brian West
Årets nykommer: Raio Piiroja - igjen!
Årets raskeste: Brian West - ikke så vanskelig valg...
Årets kriger: Den kunne gått til flere, men jeg har valgt å dele den mellom Simen Brenne og Markus Ringberg. Risholt har i en del faser ikke jobba så godt som vi vet han kan...
Årets overraskelse: Simen Brenne - han har fått kritikerne til å holde kjeft!
Årets mål: Roger Risholt hjemme mot Molde - tett fulgt av Hagen (Odd H) og Brenne (Sogndal H)
Årets uheldigste: Tor Trondsen (men han kommer tilbake for fullt!)
Årets heldigste: Dagfinn Enerly (innlegget som blåste opp i krysset mot Brann)
Årets skuffelse: Tero Koskela og Håkan Søderstjerna - 2 spillere vi hadde store forventninger til.
Årets potet: Christian Petersen - har spilt både forsvar, midtbane og spiss i løpet av sesongen. Neste år starter han som keeper!
Årets hodespiller: Raio Piiroja
Årets driblefant: Christian Petersen - suveren teknikk og balanse på høyde med Zidane!
Årets unge spiller: Aleksander Lund Hansen - tett fulgt av Brenne
Årets veteran: Bora Zivkovic (nesten den eneste veteranen vi har..)
Årets favoritt blant supporterne: Markus Ringberg - som alltid skryter av PH og elsker Fredrikstad
Årets pasningsfot: Dagfinn Enerly - innlegg i Beckham-klassen!
Årets skuddfot: Vebjørn Hagen - frisparket mot Odd er verdt denne alene!
Årets råtass: Bora Zivkovic - får gult kort i nesten hver kamp..
Årets goalgetter: Roger Helland - scorer mange mål til å ha så lite spilletid, og har vel ikke bomma på en eneste sjanse i år!
Årets superinnbytter: Dag Frode Hornseth - har ikke fått mye spilletid, men scora både når han kom inn mot Sogndal og Tromsø.
Årets snublefot: Brian West - er ikke få ganger han har løpt så fort at han har snubla i sine egne ben alene med keeper...
Årets kaldeste: Christian Petersen - som dribler som bakerste mann inne i egen 16-meter når vi leder med ett mål på overtid!
Årets humørspreder: Dagfinn Enerly - som i sommer kom inn i spillergruppa og skapte liv og røre. Veldig viktig!
Årets gjestevisitt: Wade Barrett - har vært meget profesjonell og god til tross for at han i utgangspunktet kun skulle være her et halvt år. Men vi må vel heller ikke glemme redningsmannen Andre Andersen!!
Årets mest trofaste: Pål Andre Czwartek - har vært med siden regnværsdagene i 2.div, og spiller fortsatt fast på laget!
Årets ærespris: Bjørnar Johannessen - for lang og tro tjeneste og fordi FFK er klubben i hans hjerte!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340