Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 22 mar 05, 21:53
Så nettopp målet på tv og det virket som sørlie ble litt satt ut når ballen forandret retning. Han var etter den, men den fikk en lei bue og ganske vanskelig å ta. Uansett burde FFK hindret flindt bjerg og skyte i det hele tatt. Var litt passivt. Både i duellen i forkant og i støtingen på flindt bjerg.

Men jeg fikk meg en skikkelig positiv opptur i østfoldhallen idag. Mye bedre enn det jeg har sett tidligere i vinter. Odd manglet riktignok Occean, men vi manglet west, piiroja og brenne. Så med de tilbake og noen uker med trening på resten så ser dette meget bra ut.

Vil trekke frem ringberg, bertelsen, bora, enerly og macdonald som spesielt positive idag. Synes også mikael røn gjorde en bedre kamp en tidligere. Dessverre synes jeg jose garro bare spiller seg lenger og lenger unna en plass på laget. Han var god til tider de siste ti, men var sett over ett heller dårlig idag. Ble også litt skuffet over tero koskela. Han gjør det lissom greit, men er klarer ikke helt komme opp på nivået til enerly, ramberg, risholt m.fl.

Hva synes dere andre om de forskjellige spillernes prestasjoner idag? Interessant og høre om flere har de samme eller andre meninger enn meg.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340