Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 mar 05, 14:00
Vi skal være forsiktige med å la noen spillere bli større enn klubben, og det virker litt som om det er nettopp det Risholt er i ferd med å bli. Man kan ikke la ham ha dårlige treningsvaner og være ute av form langt ut i årets sesong. Når Risholt i tillegg har oppført seg direkte dårlig på flere treninger, så er det ikke rart det blir konflikter.

I forrige treningskamp mot Odd så man helt klart og tydelig at Risholt manglet det meste - gnisten, temperamentet og "X-faktoren" var totalt fraværende. Jeg blir langt ifra overrasket om Risholt ikke starter kampen mot Lyn, og jeg synes det faktisk er riktig. Risholt må ta seg selv i nakken og akseptere at han kanskje nå er i utfordrerposisjon. I stedet for å syte og klage, så får han jobbe hardt videre! Det SKAL være en konkurransesituasjon i FFK - selv med Risholt i stallen!

Er West klar for spill, så blir det 4-4-2, og da mener jeg at Ramberg og Brenne har vært vesentlig bedre spillere i sesongoppkjøringen. De fortjener å starte!

Jeg fatter ikke hvorfor noen slakter Drillo uten å engang gi ham en sjanse. Drillo har gitt absolutt ALLE signaler på at det blir 4-4-2 om West er skadefri, og Eggen har også uttalt at de kommer til å variere mye mellom disse formasjonene ut ifra hvem de møter.

Det folk helt har glemt er at Eggen vant knapt en treningskamp før fjorårets sesong og alt så like dystert ut. I tillegg spilte FFK 4-5-1 med Ringberg i midtbaneleddet og med utrolig mange lange baller i høstsesongen.

Hvorfor er alt dette glemt?

Glem ei heller at Drillo er flinkere til å plukke ut det mannskapet som til _enhver_ tid er det beste. Eggen har sine favoritter som får spille og må skaffes for enhver pris, men der tror jeg Drillo er langt strengere, selv om også han har sine favoritter.

Rapporter fra treningene hevder at intensiteten har økt betraktelig etter at Drillo kom til klubben og at flere av spillerne er bedre trent enn noen gang før, blant annet Ringberg.

Det eneste negative jeg finner for tiden er følgende:

1) Drillo skulle vært på enda flere treninger. Hørte noe om at Ahlsen ledet rundt 50% av treningene, men ta dette med en klype salt.

2) Jeg vet ikke helt hva Eggen gjør der nede lenger. Er han på treningene? Gjør han noe fornuftig? Stikker han innom etter som han selv føler for? Hever han fortsatt full lønn? Her er det mange ubesvarte spørsmål, og jeg skulle gjerne sett en utdypning rundt Eggens rolle i FFK.

Akkurat som om det ikke er ille nok at all verdens riksmedia er ute etter å ta Drillo i år, så synes jeg det er ille at altfor mange egne supportere surmuler i kulissene. Drillo er trener og ferdig med det! Han stilte opp for klubben når vi brått var uten hovedtrener. Han sa opp jobben og brøt alle forbindelser til media og idrettshøyskolen. Det synes jeg vi skal være takknemmelige for.

Gi mannen en sjanse!

Han er Fredrikstadgutt han også! Selv om han er fra Øssia. ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340