Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 jul 05, 11:08
Opprinnelig postet av Brukernavn
SirLion ! Tull og tøys !
Har du føllt med ? Harry er inne! DUST:mad:
BLI HELLER HJEMME Å (sensurert)

Jeg er også HELT imot at Markus gikk, men nå må vi komme videre....ja..ja jeg vet dere vil si: vi kommer ikke videre med Drillo og Arve


Jeg venta meg slike motinnlegg, og vet hva jeg har gått til nå...
Jeg vet at Harry Hansen er inne, som TALENTUTVIKLER...
Jeg likte han bedre som sportslig administartiv leder jeg :)
Det jeg mente var at Mokkelbost og Drillo skal komme seg ut...

Se litt på saken: Før sesongen: Drillo sier at Ringberg blir FFKs viktigste spiller, og at dem ikke skal spille måk og mæl fotball....
NÅ: Ringberg protesterer på 4 - 5 - 1, at han ikke liker seg alene på topp, og derfor vurderer å dra til Ham - Kam...
Drillo sier til Ringberg at han vil slite mye benken til høsten fordi dem vil satse på andre spillere...
Hmmm....
Det er greit, skal ikke klage på resultatene, FFK har gjort en bra vårsesong :) Og ligger bra ann, men jeg blir så oppgitt over det som skjer her :(
Samtidig sier dem til f-b at alderen avgjorde salget...
Javel? Hva med Kvisvik som er 30, eller med Toth som er 30?
Tydligvis at Drillo og co, som sitter der nede nå vil satse på Øyvind Hoås foran... Jeg tror nemlig flere vil forsvinne, og da tenker jeg på West, Risholt o.s.v... men :) det er nå min mening da :):p

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340