Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 jul 05, 00:55
Jeg syns FFKs ledelse skal ha fokus på hvordan FFK skal forvaltes, og ikke på hvilke spillere som er lydige overfor trenern, eller hvem som har rett til å ta hvilke avgjørelser.

Jeg synes ikke det virker som om FFKs ledelse akkurat nå forvalter FFS ressurser på en god måte akkurat nå, eksempelvis er det meningsløst å gi bort en potensiell landslagsspiller midt i sesongen.

FFKs ledelse vet like godt som oss at en spiller som trener hardt, spiller godt, og går foran i troppen blir "satsa på". Så når dette blir brukt som argument for at man slipper Markus og Roger på denne måten, så er det kun et skalkeskjul, og det er noe annet som *egentlig* ligger bak. Jeg vet ikke hva det er, men det er et eller annet bak, det er jeg sikker på.

FFK har akkurat nå et ledelsesproblem. Dette er jeg helt sikker på, for det er så store åpenbare ulogiske avgjørelser fra ledelsen for tida. FFK må i sin organisasjon ha en klarere kommunikasjonsstrategi for å oppnå de mål man har satt seg. Man må ha en strategi for hvordan man skal få en god tropp med spillere som vil blø for drakta. Det å si "du vil ikke bli satsa på" til en 29-åring er rett og slett totalt ufølsomt og uintelligent. Man må ha en strategi for hvem som skal tilbys kontrakter når, og hvem som skal ha noe å si på hvem som skal være i troppen. Det virker som om man nå selger Ringholm fordi man *kan* selge Ringholm, ikke fordi man faktisk ikke har bruk for ham.

Jeg ville hate å se FFK bli redusert til et forbanna VIF mht spillere og spekulasjoner. En FFK-spiller skal spille i FFK fordi han ønsker det, ikke fordi vi gir fetere lønninger enn alle andre.

Helt til slutt vil jeg si at det å ha et overgangsvindu i juli er tullete, skaper usikkerhet, omrokkeringer og skalting og valting med spilleres framtid. I tillegg kommer spillere i en dobbeltroller som man for få år siden ville finne svært betenkelig. Spillere har en jobb, og de spiller ikke bedre av å vite at de risikerer å bli sendt vekk fra en klubb midt i en sesong.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340