Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 jul 05, 09:59
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Her uttaler Steinar seg negativt til FFK om spiller i Dagbladet.
Dere vet hva Ringberg og Risholt har gjort for noe før, jo uttalt seg negativy til media og det har betydd at de er ferdig i klubben
Les her

Har du lest saken på forsiden av FFKsupporter.net? Risholt hevder at han ALDRI har gått ut i media og kritisert verken Drillo eller spillerstilen.


Nar Roger uttaler seg som følger; "- Mye av det Drillo står for et utrolig bra, men som midtbanespiller er det ikke alltid så lett når ballen stort sett går over hodet ditt. Det er vanskelig å prege kamper med en slik spillestil. Det blir mye jaging etter ballen", så kan vel det indirekte være en liten kritikk av spillestil, eller?

Samma det, er ikke overrasket over at enkelte spillere føler seg ukomfortable med Drillo og hans til tider rigide systemer, men jeg klarer ikke ta det seriøst. Missforstå meg rett, men spillerne vet hva som venter dem og de må vise omstillingsdyktighet og fighterevner, så pass kan jeg forlange av gutter som lever av hobbyen sin

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340