Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dilbert

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 1

Lagt til: 17 jul 05, 23:05
:confused:
for meg personolig er det skremmende å lese at mange av lagets supportere ikke er fornøyd med dagens spilllestil.
Man kan selvfølgelig forsvare seg med at man hadde 9 poeng på samme tid i fjor, men allikevel så lever vi supportere av opplevelser! Dagens FFK spill er ikke slik vi kjenner og elsker FFK. FFK har gjennom mange ti`år vært kjent for teknisk og offensiv fotball. I år har vi tatt poeng, men når man opplever at mange av de faste supportene kjeder seg når de ser favoritt laget sitt - så er noe galt!,
i tillegg så opplever via at 2 av klubbens profiler gjennnom mange år blir "gitt bort" til andre klubber.

Mange av kommentarene på denne siden blir kommentert som useriøse eller uprofesjonelle av FFK sin sportslige leder, men man må være klar over at dette er selve kjernen i vår supporter klubb. Disse personene har fulgt oss gjennom mange år og vil helst sikkert følge klubben i mange år til.. helt til slutt ønsker jeg å gi en liten "bønn" til vår nye sports direktør - spill på lag - dette er mye bedre enn å sette seg over alle supporterne - kritiser mindre, prøv heller å forklare styrets handlinger slik at vi forstår hvordan dere tenker.

FFK supporter gjennom mange år.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340