Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 sep 05, 21:03
Opprinnelig postet av theodora
Jeg nekter i skrike at vi er i 1 divisjon... før vi er der!!!
Det er faktisk 4 kamper igjen dere. 12 poeng å spille for.!!
Jeg ser at vi ligger på kvalikplass, men ballen er rund.
 
  I dette er jeg helt enig! Kunne ikke sagt det bedre sjøl.

Når det gjelder å legge skylda på treneren så må jeg si at jeg er uenig. Alt som har skjedd av negative ting med FFK denne sesongen kan ikke belastes Drillo, og han alene! Det blir for dumt. I fjor klarte vi oss såvidt med Eggen som hovedtrener hele året; så det er ingen Messias som tar over trenerrollen neste år.

I tilleg spilte Ålesund for "livet" i denne kampen. De lå verre an enn oss før denne kampen, og det gjør de fortsatt. Det var lett å se hvem som virkelig ville vinne denne kampen.

I en sådan stund syns jeg at spilerne, trenerne og ikke minst supporterne bør heve hodet og være positive. Som supportere må vi bli bedre til å rope oppmuntrende ting til spillerne våre, tenker mest på når spillerne våre bommer o.l. Alle kan gjøre feil. Og man kan lett bli dratt enda lenger ned når ens egne supportere roper ting som: "Den der må du faen meg ta!" eller "Dem skaper ingenting" Spillerne hører oss nokså godt!

Til slutt vil jeg si at ingenting er avgjort.

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340