- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
her er den norske versjonen
Det kjente flykompaniet Quantas har egne rutiner for flysjekk etter hver flytur. Piloter leverer arket med mistenkelige ting som ble oppdaget under flyturen og mekanikere leverer det tilbake etter utført sjekk. Quantas er et av få flykompanier som ikke har mistet fly i ulykker.
Pilot : Venstre dekket må nesten byttes
Mekaniker : Venstre dekket byttet – nesten
P : Et eller annet løsnet i kabinen
M : Vi har festet på plass et eller annet
P: Autopilot mister høyden på nesten 200 fot i minuttet
M : Fikk ikke sjekke problemet på bakken
P : Lekkasje spor på venstre vingen
M : Sporet er tørket vekk
P: Lyden fra DME er så høy så du ikke kan forestille deg det
M : Lyden er justert til nivået du KAN forestille deg det
P: IFF instrumentet ikke operativt
M: IFF instrumentet er aldri operativ i OFF modus
P: Vi mistenker at det er sprekk i frontruta
M : Vi mistenker at DERE HAR RETT
P: Motor nummer 4 borte
M: Etter grundig gjennomsyn motoren fant på den venstre vingen
P: Flyet virker komisk på enkelte kommandoer
M : Flyet fikk beskjed om å skjerpe seg og være mer seriøst
P: Merkelig lyd fra instrumentpanelet . Det høres ut som om en liten dverg slår med en hammer .
M: dvergen funnet, fratatt hammeren .
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
26/04/2024 22:15 | c8124340