Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10067

Lagt til: 16 nov 05, 09:54
Snakk om smileyhelvete... :)

Uansett; Dere Drillo-kritikere kan da innrømme at de fleste av dere ikke har gitt mannen en sjanse. Jeg var selv svært kritisk i begynnelsen, men snudde etter hvert. Synes det er synd at vi har klart å jage denne mannen vekk fra byen. Han har alltid vært ærlig og ryddig i sine uttalelser, og er veldig lett å intervjue. Er heller ikke av typen som legger skjul på ting.

Altfor mange gav aldri Drillo en sjanse. Jeg tror ikke Eggen hadde gjort det et gram bedre om han var hovedtrener i hele år, og jeg tror ikke han er mannen som bringer FFK til topp 3 plassering. Dessuten er han ikke akkurat kjent som talentutvikler og har aldri satset ungt i noen av de lagene han har ledet.

Eggen er en flott fyr, men vi må passe på at han ikke gror fast her i byen. Utskiftninger kan være sunt og et år var nok ikke nok for at Drillo virkelig skulle kunne få laget til å spille slik han ville.

Ønsker Drillo lykke til videre, og beundrer hans trenerkarriere.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340