Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

egilolsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 nov 04
Innlegg: 20

Lagt til: 18 nov 05, 14:12
Nei jeg vil ikke ha en trener som sier: "detta blir tøft, gutter" osv. Jeg vil ha en trener som er opptatt av hvordan laget skal spille, hva/hvem de skal være ekstra oppmerksomme på og slike interessante ting som faktisk kan bidra til noe. Tro er interessant i den grad troen kan stimulere til innsats. Alt annet er bare gammelt sludder. Tro kan selvsagt ikke flytte noe fjell. Når det gjelder fotball så er troen ikke noe problem fordi alle spiller gir 100% uavhengig hvor stor sannsynlighet det er for seier. (Iallefall i tippeligaen.) Hadde spillerne faktisk gitt faen fordi de ikke hadde noe tro i det hele tatt (0%) på at de kunne vinne kampen, da hadde det vært på tide med litt trosbygging, men IKKE slik som Hareide og hans tilhengere gjør det, nemlig ved å gjenta "vi skal vinne" mange ganger o.l. Nei da trengs det en nøktern vurdering av sjansene for å vinne. Men som sagt dette er egentlig helt uinteressant fordi alle vet at alle lag i tippeligaen har sjanse til å slå alle andre lag. Alle dette tros og psyke fjaset bidrar bare til å ta oppmerksomheten vekk fra der den burde vært, nemlig på TAKTIKKEN. Frekkrik du sier du spille litt fotball. Hva gjør at du yter innsats på banen? Yter du mer mot dårlige lag fordi du har stor tro på seier, enn du gjør mot gode lag? Var det troen på seier som f.eks. fikk tuftegjengen til å yte mot VIF? Jeg tviler sterkt.

---------------------------

Sverre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340