Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 22 nov 05, 21:24
Opprinnelig postet av DeKjök
Jeg er ikke noe samfunnsorakel, men man behøver heller ikke være det for å se at det er stor sannsynlighet for at jeg har rett. Det ser du i aviser hver dag og jeg vil minne om alt oppstyret som har vært og er i Oslo hvor jeg bor mht bygging av Moskeer. Se på reaksjonene til innslaget til 3.16, det relativt uskyldige sådann, har fått. Mener du at Islamister ville sluppet lett unna? Jeg ser ikke at du skal klare eller gjør forsøk på å underbygge din påstand om at det ikke vil bli massive reaksjoner dersom hvem som helst skal få spre sitt budskap på stadion.


Her kokær det voldsomt ja. Ingen tvil... Du er så jævlig skeptisk og antar og tror i hytt og gevær!! Du snakker om voldsomme reaksjoner. Jeg har kun registrert 15-20 her på forumet som er i mot. Og det er kun en håndfull som har så sterke meninger som deg. Hvis du har vært på stadion og faktisk sett de to innslagene det er snakk om her, hadde du sett at flere tusen på tribunene appluaderte flokken med barn og unge. Du må ikke tro at at den lille verden som vi faktisk representerer her inne på forumet, er representativ for den virkelige verden. Våkn opp!

Du snakker om at islamister skulle slippe unna noe?? Hva da? Og hvorfor bruker du begrepet islamister??
Heldigvis er de fleste mennesker der ute litt mer åpne enn deg. Og hadde det vært en muslimsk organisasjon som arrangerte barnepass, for de som ønsket det, under kampene, så tror jeg at de tusener som klappet for 3.16 hadde gjort det samme for dem... Nå er det jeg som antar og tror, men i motsetning til deg, gjør jeg det på grunnlag av hva jeg har opplevd på stadion...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340