Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 nov 05, 11:36
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
man føler at det er andre ting det er viktigere å fordrive tiden med. Man foretar en prioritering.

På meg virker det rett og slett som om dette er en besettelse, som du ikke ønsker å bli ferdig med.


Min sammenligning går på sitatet.  Tidsfordriv! 

At Snæbbusaristokrat1 er med mye på forumet er jo bare positivt, og i andre tråder har jeg vært mye enig med han. Men å kalle min aktivitet på dette temaet for en besettelse blir feil.  Og det fordi jeg skrev betraktelig flere innelgg i temaet Drillo, der var han enig med meg i mye og jeg fikk aldri betegnelsen besatt da.

Og hvorfor Snæbbusaristokrat1, skal akkurat jeg bli ferdig med denne saken når 3.16 og FFK fortsatt har en samarbeidsavtale?  Alle andre her fikk jo kritisere Drillo til han gikk uten å bli kalt for besatte? Og jeg fikk forsvare han i innlegg etter innlegg?


Du sier jo nå selv, hvis jeg tolker deg rett, DeKjøk, at du nærmest har tenkt til å diskutere dette helt til du er trygg på at 3:16 blir kastet ut av stadion for godt.

Og da er vel ikke min lille antydning om at dette ligner en besettelse så veldig feil?

Når det gjelder min egen besettelse for FFK, så er det en betegnelse jeg faktisk er litt stolt av, men skjønner at du ikke er like stolt av at jeg har gitt deg den samme betegnelsen når det gjelder dette temaet.

Nei, Dekjøk, fra litt spøk til litt mere alvor. Kan ikke i hvertfall du og jeg bli ferdig med denne diskusjonen nå. Jeg har veldig respekt for at du har din bastante mening i denne saken og at du står på dine meninger. 
Men som du selv sier, så er vi nesten alltid enige ellers og jeg beundrer din måte å ordlegge deg på, men det er bare å innse at i denne saken så er vi veldig uenige

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340