Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 nov 05, 14:05
Mitt ønske er at FFK ikke knytter seg til noen religiøse eller politiske organisasjoner og derfor kutter båndet til 3.16.  Min lille personlige boikott som sannsynligvis har null effekt er at jeg ikke betaler medlemskap for meg og min sønn så lenge dette pågår, dette handler om min integritet og samvittighet.   Du har sagt hva du mener og jeg vet også hvor du står og har ikke noe mer å spørre deg om i denne saken. Du er også fornøyd med status, det er ikke jeg.  Men om jeg er besatt her så var jeg også besatt av å forsvare Drillo.

Årsaken til at jeg i det hele tatt fortsatte var at BøgeJon kalte med bla. intolerant og skeptisk .  Det kunne jeg ikke la stå ukommentert.  Ihvertfall ikke når han forsvarer en organisasjon som er intollerant og dyrker en tekst som mener at jeg er et syndefullt menneske.  Da utelukkende fordi jeg ikke tror på tekstene, jeg kan være så syndefri jeg bare vil, ned skal jeg åkke som.  Heldigvis har jeg et annet syn selv og lever derfor for den tiden jeg har i livet og ikke for hva som skjer etterpå.  Jeg plages ikke av en real grøftefyll, renter eller banning annet enn dårlig samvittighet ovenfor mine omgivelser om jeg har gjort noe galt.  Aller mest glad er jeg vel for at brevskriveren ikke har min adresse :-)

Men aller mest lurte jeg på hvordan han kunne mene at å slippe til alle politiske og religiøse personer ikke ville lage bråk.  Og det er derfor han kaller meg skeptisk og intollerant fordi jeg mener det vil bli bråk.

Ellers er vi enige i mye!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340