Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 06 des 05, 18:37
Endret: 06 des 05, 19:12
Opprinnelig postet av DeKjök
Så glem alt hva jeg mener om barnepasset. 

Problemet er det formelle og økonomiske samrabeidet samt at 3.16 får slippe til og promoterer seg selv i pausene på stadion.  Så enkelt er problemstillingen.  Og den har ikke noe med innholdet eller barnepasset i seg selv å gjøre.  Du kan jo fortsatt levere barna dine der, men er du villig til å slippe til alle andre religøse retninger eller politiske partier til pausene?  Det er ikke jeg, og hvis ikke FFK er det heller så er FFK å regne som en kristen klubb og da er det farvel for min del.
Hva mener du med å promotere seg selv??? Jeg var på Molde-kampen der 3:16 hadde et pause"innslag". Kaller du det som skjedde der for promotering? Det var en gjeng barn og unge som i rødt og hvitt sprang rundt på matta. Jeg hørte ikke noe budskap eller noe som folk kunne ta anstøt av... bortsett fra ønsket om velsignelse over publikum da. Ordet velsignelse betyr forresten "å tale vel om, ønske noen noe godt", etc. Åssen kan man ta anstør av det???

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340