Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 des 05, 10:32
Endret: 07 des 05, 11:04

Jeg har fått sagt alt jeg vil si nå og synes det er greit å avslutte her.  Kort vil jeg
oppsummere mitt standpunkt på denne måten:

1. At 3.16 driver barnepass er uproblematisk for meg så lenge det ikke er noe formelt samarbeide med FFK.  Jeg vil heller aldri vil levere mine barn til et slikt sted, at andre mener noe annet er greit for meg.

2. FFK er en fotballklubb og jeg vil ikke at de skal stilling i politiske eller livsynsspørsmål noe de gjør i dette tilfellet.  Samarbeidet med 3.16 er reelt og formelt.

3. Inntill FFK bryter dette samarbeidet kan ikke jeg med mitt syn på religion og mitt syn på hva en fotballklubb er, være medlem.  Derfor vil jeg skrive et brev til klubben og redegjøre for dette med en oppsigelse når innbetaling for medlemskap for meg og min sønn kommer.  At Drillo og NFF, andre lags supportere samt andre her mener at en slik tilknytning til en slik organisasjon er feil mener jeg taler klart for at FFK ikke har tatt rett beslutning mht 3.16.

En religionsdebatt tar jeg gjerne videre, men dette er feil forum ifølge punkt nummer 2. Like lite som 3.16 hører hjemme på stadion hører en debatt om religiøse spørsmål hjemme her!

Takk for meg på denne tråden!

Ps.: På Kråkevingen ble jeg kalt lobotomert etter at jeg i 2 innlegg tok opp vingens argument med å sette Enrlys skade i perspektiv mot Pakistan ol. Her har det strukket seg til Dust etter mange innlegg om religion.  Takhøyden på forumet her er bra!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340