Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 07 des 05, 15:20

Om du og flertallet samt FFK mener at en kobling til en kristen forening er greit så endrer ikke det mitt standpunkt.  Jeg er ikke avhengig av FFK og da får dette heller bli et veiskille.  Jeg starter ingen aksjon for å trekke med meg andre, jeg fremmer mitt syn og konsekvensen av den for meg, intet annet!

Jeg vet inderlig godt hva du og Jonek mener om denne og andre tilsvarende koblinger, men å akseptere at dere kan mene at det ikke vil bli bråk med satanister, kommunister og alt annet rart jeg har trukket frem, løpende rundt i pausene, kan ikke jeg se på annet som kverulering, et ord jeg for all del ville unngå å bruke.  Fordi det finnes så mange utallige eksempler i hverdagen.  Når nazister masjerer, møter de voldelig motstand fra Lillevolden og hans like.   Om du mener det er store problemer med å akseptere andres meninger så får det være. 

Min debatt med Jonek har vært en evig sirkel med å forklare med stadig nye ord enkle eksempler, at jeg ikke er ateist, at jeg tror på Holocaust osv.  Eller henviser jeg til mitt innlegg på toppen av side 12.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340