Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 des 05, 15:13
Det er morro at denne debatten ruller på DeKjøk. Det hadde bare vært synd om vi skal tie det hele ned. Vi har bare nettopp startet. 

Den store utfordringen her er det: 
Skal FFK ta hensyn til at du melder deg ut pga at du ikke er enig med FFK om barnepasset / 3:16 som sponsor/ reklamere for deres møte/ si "ha en velsignet aften" ?
Mitt forslag er følgende. Meld deg ut av FFK om du ikke klarer å være medlem der i gode og onde dager. Medlemskap i FFK er en frivillig sak. Det er litt sutring i din argumentasjon synes jeg.

Jeg vil bare si at jeg har oppfattet at du er en agnostiker, men du har skrevet at du er en fritanker og det favner over både det å være en ateist og en agnostiker. Du har vært flink til å forklare deg, DeKjøk. 
Det jeg ser i deg er det at du har et stort utviklingspotensiale i det å forstå hva andre mener, jeg mener ikke det å være enig. 

Jeg ønsker i allefall ikke at FFK skal kutte ut samarbeidet med 3:16, for da vil de miste et godt tilbud til mange trofaste FFK fans. Dette er en gode.
De vil da signalisere at de synes at kristne verdier er dårligere eller forkastelig i forhold til ateistiske / agnostiske (livssyns nøytrale) verdier. 
Detter ville i seg selv ikke være særlig NØYTRALT!

Har du problemer med det, så meld deg ut av FFK DeKjøk!  Du får ikke noe empati fra meg!

Kan jeg si God jul! 
ja, det kan jeg pga jul var en hedensk skikk.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340