Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 des 05, 21:42
Opprinnelig postet av DeKjök
Hvorfor jeg er spesielt skeptisk til 3.16 uttrykker Drillo perfekt i sitt avskjedsbrev:

"FFK samarbeider med en organisasjon som har en uttalt ideologi om at de rettroende får himmel og evig liv mens bl.a. muslimer og ateister havner i helvete. En slik elitistisk og ekskluderende ideologi er lite forenlig med fotballens inkluderende og antirasistiske image."


Makan til vonbrotent sleivspark etter en klubb som han nesten klarte å trene ned i 1. Godt at han som trener, og hans sære fremtreden er borte. Han som er så opptatt av likeverd, burde jammen ha taklet at andre har andre oppfatninger en han.
Bortsett fra det forstår jeg vel på et vis dine meninger DeKjøk, uten at jeg er av samme oppfatning selv. Forsåvidt enig i at de burde droppet velsignelsen i pausen, men ellers synes jeg ikke at de først og fremst promoterer seg selv og sitt livssyn, tvert imot bruker de pausen til å promotere alle de hærlige barna, viss foreldre har valgt å sette bort barnepasset for. 
Ellers er jeg av den oppfatning at man skal gjøre gode vurderinger før man velger å la politiske/religiøse organisasjoner få innpass som en "samarbeidspartner", hvilket jeg velger å tro at klubben har gjort i dette tilfelle.

---------------------------

Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340