Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 des 05, 16:20
Opprinnelig postet av DeKjök
Det eneste jeg vil oppnå er at jeg ser at han skjønner at barnepass og det mer formelle samarbeidet er to ulike sider ved denne saken og at jeg kun vil ha bort samarbeidet.  Det handler ikke om 3-16, men om at FFK knytter seg til denne type organisasjoner, religiøse eller politiske.

Jeg har forsøkt å avslutte og skrev også at en religionsdebatt ikke hørte hjemme her. Men Jonek vil jo gjerne diskutere nettopp religion og det har forsåvidt heller ikke jeg noe imot generellt sett, spesielt Krl faget. Det er mange tråder her som ikke interesserer meg og da holder jeg meg unna.  Jeg ser ikke problemet at jeg og Jonek diskuterer dette.



Men kommer det noe ut av diskusjonen deres, eller blir det mest for diskusjonens skyld ?? Hittil så er det ikke kommet noe nytt etter det jeg kan se. Og jeg har fulgt med vært eneste ord dere har skrevet. Dere bare prøver å vinkle det annerledes, men dere oppnår akkurat det samme for det.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340