Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 des 05, 22:33
Endret: 15 des 05, 00:28
Opprinnelig postet av DeKjök
Jeg forsøkte meg med ett avsluttningsinnlegg, 

Svar: Det er bra at du fortsetter, men synes vi har sagt det samme om og om igjen.

men så har Jonek fortsatt ikke forstått hva jeg mener.  
Svar: Jeg forstå godt hva du mener, men jeg er ikke enig med deg.

Så da måtte jeg fortsette. 
Svar: Det synes jeg bare er hyggelig.

 Jeg er jo ikke ute etter å omvende fyren, 
Svar: Piss prek, passer godt her som en kommentar til denne lille setningen din.

men å få han til å forstå hva jeg egentlig mener.  
Svar: Jeg forstår godt hva du mener, men jeg er ikke enig. Det tror jeg du har fått med deg.

Jeg vil ikke 3-16 eller barnepasset til livs, 
Svar: Det har jo ikke du noen mulighet til heller.

men at samarbeidet med FFK skal opphøre 
Svar: Det har du lov til å jobbe for. Andre jobber for at det skal fortsette.
Jeg venter på at du skal melde deg ut av FFK som en protest på at dette samarbeidet fortsetter, slik at mange andre kan ha nytte av tilbudet.

og at livssynsnøytralt betyr nøtralt og at humanisme ikke er nøytralt, men et livssyn.
Svar: Den sekulære humanismen er et livssyn, for du stå jo ikke for den klassiske som det fifosofene i Det gamle Hellas gjorde. De hadde en tro på det åndelige. Det gjør ikke du. Du er agnostiker og vet ikke noe om det ,eller kan ikke uttale deg om deg. Dette burde du ha holdt det til. Et paradoks!

Dette med å møte Jesus er jeg også litt interessert i. 
Svar: Hyggelig at du er det. Det er jeg også. Du ser et bilde av meg til venstre. Jeg vet ikke hvem du er. Ta tak i meg på stadion eller hvor som helst. Da skal jeg kunne forklare deg dette meget godt. Du blir vel skuffet om jeg ikke skriver noe om det her på nettet. men om du tør å møte med slik vi kan ta en runde på dette hadde jeg blitt veldig glad. Ta utfordringen, og reis deg fra PC:

Hvordan foregår det egentlig?  
Svar: DEt gleder jeg meg til å forklare for deg.
Og hvor har du penga dine Jonek?  
Svar: I madrassen, men kommer du for å ta dem, ligger du tynt ann og Helvete er ditt neste stoppested"

Ågeri, dvs. å tjene penger på renter, er jo synd!  
Svar: Ja, trist. Hold deg borte fra det svineriet der.

Praktiserende synd på lik linje med bögeri!
Svar: er vel ikke plaget med det heller.




SAMMENDRAG AV DEBATTET
Du sier flere ganger at jeg ikke forstår, men det er ikke tilfelle, men jeg er ikke enig med deg. Det har du vanskelig med å godta.
Du har trukket fra Brasil-ekemelet, Darwin og noen andre ting.
Du sier at jeg ikke forstår alt dette, men jeg tror ikke du har den fulle oversikten heller over dine vidstrakte teoerier og utleggninger.

Kort sammenfattet slik jeg ser det, men om du er det på en annen måte kan vi debattere dett også. Stå på DeKjøk.

Dekjøk:
samarbeidet mellom FFK og 3:16 bør avsluttes.

jonek:
Synes det er helt greit med dette, og vet at mange setter prois på det.
Håper at det fortsetter.

DeKjøk:
Jobber for at det skal avsluttes og truer med å melde seg og sin sønn ut av FFK av den grunn.

jonek:
Håper DeKjøk meder seg ut, men at han lar sin sønn ta egne valg, som en fritenker bør legge vekt på.
Han svikter ikke FFK om samarbeidet med 3:16 avsluttes.

DeKjøk.
er agnostiker og kan ikke sin noe sikker om det finnes en guddom eller ikke. DeKjøk uttaler i det vide og det brede om dette som han ikke kan si noen sikkert om. DEt er et paradoks.

jonek.
Sier at han har møtt Jesus Kristus fra Nasartet, som han også påstår at skal være Guds sønn. Har penger, men passer godt på dem. 

DeKjøk:
Sier at han vil debattere KrL-faget.

Jonek:
Det kan du godt, men FFK er det som er viktig her inne på dette forumet. Krl-Faget tar jeg meg av på andre fronter. Mener selvfølgelig noe annet en DeKjøk.
Synes det er viktigst å debattere FFK vs 3:16 her inne. 

Jonek.
Har blitt mer overbevist om at det er viktig at FFK og 3:16 kan fortsette samarbeidet etter å ha lest meningen til DeKjøk.




FORZA FREDRIKSTAD FK

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340