Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 des 05, 19:35
Endret: 15 des 05, 19:39
”Jonek: Jeg skriver at Humanismen er et livssyn på lik linje med andre religioner. Da blir det livssynsnøytrale alternativet som du vi ha på skole synonymt med det Humanetisk-Forbund står for.” 
Men det henger jo ikke sammen. Hvis skolen kun skulle undervise i livssynet humanetikk så er det vel ikke nøytralt? Du skriver jo i setningen over at humanisme både er et livssyn og livsynsnøytralt. Ser du ikke at det ikke går? 

Jeg vil bare at barna ikke skal be, gå i kirke eller synge salmer innenfor Krl fordi det er praktisering, ikke teori. Ser du den forskjellen? Det er dette også FN mener er et brudd på menneskerettighetene fordi man kun kan søke om delvis fritak, noe som ikke fungerer da vi har eksempler der ett barn må gå på gangen mens de andre ber osv. Undervisningen i faget må enten endres eller gis fullt fritak. Det ble gitt øyeblikkelig fullt fritak etter Krl’s første nederlag i retten. Fritaket ble gitt ut 2004, faget ble endret, men fortsatt ikke nok da det praktiseres religion akkurat som før. Og faget skal være nøytralt. Siden man takker Gud for maten så burde jo barna da be mot Mekka 3 ganger daglig? 

” Det har jeg forstått, og du har ikke forstått at jeg bare synes at du kan melde deg ut av FFK om du ikke synes alt passer deg.” 

Men hvis du har forstått dette, hvorfor skriver du gang på gang at jeg bør melde meg ut da? Det burde vel ikke være noe tema lengre når jeg skrev dette veldig tidlig? 

Og siden er veldig treg, noe som muligens kommer av at du siterer ved bruk av knapp. Jeg sluttet med dette da det kom en advarsel om at siden ble treig ved mye quoting.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340