Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 des 05, 13:58
Endret: 16 des 05, 14:06

Du har hele tiden hevdet at du ikke vil ha noen samarbeid mellom FFK og 3:16, da heller ikke et formelt og ryddige sådant. Du vil at FFK skal kutte 3:16 helt ut, og eventuelt ha et barnepass på et uformelt og uryddig plan. Det er slik du har formulert deg. Dette mener jeg er negativt, og du viser med dette at du ikke har tillitt til formelle avtaler. 
Du vil melde deg ut av FFK av den grunn, og vil vente til at du for en ny faktura. Ta konsekvensen av ditt standpunkt og meld deg ut med umiddelbar virkning. Det står det respekt av!

Det noen i NFF (Ikke noen styrevedtak) har stilt seg negative til at klubber skal ta stilling i livssyn. dvs at de kobler seg opp mot en bestemt livssynsorganisasjonen og menighet. Det har ikke FFK gjort her. De samarbeider kun på et felt og det er dette barnepasset. FFK har ikke tatt stilling til eller favorisert en bestemt religion eller livssyn, men tatt i mot et tilbud om barnepass og gjort det ryddig og formelt. FFK har forstått at dette er til gagn for publikum, og at det å sende barna dit er et frivillig valg.
Det er jo veldig greit. 

Det jeg har sagt mange ganger her er det, om det er andre livssyn eller organisasjoner som vil gjøre det samme, er det helt ok. FFK har ikke tatt stilling til et bestemt livssyn av den grunn.

Det du skrev ovenfor om at jeg har klippet ting fra Rune Haugen sine innlegg, kan være riktig(beklager klippefeilen). Men du har sagt det samme menge ganger om dette med forkynnelse på stadion. Jeg synes ikke at det skal være forkynnelse på stadion. Der skal jeg få gape og skrike på FFK. 
Det jeg også har sagt er det at 3:16 ikke har forkynt på stadion. Da er det vel dette en helt grei og kurant sak.
fortsett sammarbeidet mellom FFK og 3:16.

Det som jeg også skrev, var det at du har mange FORDOMMER  som du tillegger meg, og du forventer at JEG skal forsvare disse. Det være seg dine traumer fra barndommen og din mor, dette med mine penger og renter, den antydningen om at det er synd og sammenlikner det med homofili. Du skrev at det blir bråk om muslimer for forkynne på stadion osv. Dette dementerte jeg og du maler på igjen. Jeg skriver jun ut i fra det JEG mener og det regner jeg med at du gjør også.
Det er der debatten bør ligge og tuftet opp mot det temaet jeg startet denne tråden med. Det var dette med FFK og 3:16.

Om du vil debattere religion og KRL faget bør du lage en tråd med dette temaet.

Du ble vel litt overrasket over at jeg skrev at jeg har blitt mer overbevist om at FFK bør samarbeide med 3:16 etter å ha lest dine innlegg og dine argumenter. Du er i mot formelle avtaler der klubben kan ha jevnlig kontakt og evaluering av samarbeidet med 3:16. Jeg liker formelle og ryddige samarbeids avtaler!

Dette må du svare på! Ikke vri deg unna!

PS: det er en ting jeg vil avrunde dette innlegget med, er det du skrev om "å omvende fyren". Da tenkte jeg: "stakkars liten sart sjel DeKjøk må være" Unnskyld at jeg bare kalte det for "Piss prek". Det var litt for krast synes jeg i ettertid. Det kunne jo være for kraftig kost.
Legg inn et bilde av deg eller ta kontakt med meg på kampene om du vil. Det er et lite kanskje uklart blide til venstre, så kan du begynne å lete.

Vet du hva jeg mener om dette vi har skrevet om, DeKjøk?

JA, TIL ET FORMELT SAMARBEID MELLOM FFK OG 3:16!


Kanskje Rune Haugen har rett i det at vi ikke blir enige samme hvordan vi vrir og vender på det.

God helg DeKjøk, Nå tar jeg helgen og vi kan fortsette i ukene og månedene som kommer, kanskje år også.
.



 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340