Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 16 des 05, 15:42

”Jonek : Kanskje Rune Haugen har rett i det at vi ikke blir enige samme hvordan vi vrir og vender på det.”
D
et har han selvsagt og jeg har heller ikke som intensjon og bli enig med deg.  Mitt mål er at FFK kutter det formelle samarbeidet med 3-16.  Hvordan du kan få det til å bli at jeg er generelt imot formelle samarbeid er en gåte.

Sart og sart, jeg har ikke reagert.  Jeg har bare reagert på at Snabbusaristokrat kelt meg besatt og at BøgeJon kalte meg Dust.  Med tanke på hvordan du reagerte fordi jeg lurte på hvilke aviser du leste som ikke fikk med deg at Krl er kontroversielt grunnet forkynning der så burde jeg kanskje reagert.  Fint at du unskylder deg og kaller meg en liten sart sjel i samme setning.  Flott, flott Jonek!

At 3-16 har et barnepass under kampene uten at FFK gir dem innpass på stadion eller reklamerer for dem må jo være uproblematisk.  Ikke noe anderledes det enn at div parkeringsfirma tar seg betalt for parkering på plassene de eier rundt stadioer under kamper uten at det reklameres for dem via klubben. 

” Jonek : Men du har sagt det samme menge ganger om dette med forkynnelse på stadion”
Nei, det har jeg faktisk ikke gjort.  Jeg har ikke snakket om noe forkynnelse på stadion.  Jeg har snakket om at 3-16 via det formelle samarbeidet får reklamere for seg selv via FFK.  Se mitt første innlegg så ser du jo helt klart hva jeg mener om fex dette og velsignelsen.

Og Roger Solheim i NFF uttalte seg konkret om 3-16 og FFK.

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340