Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 des 05, 22:22

Jeg hadde takket for meg ja, men så dukket det opp noe oppsummeringer igjen av mine meninger som var helt, helt feil.  Årsaken til det Rc2 forstår du sikkert for du tråkker jo til og babler ivei om at jeg vil ha slutt på barnepasset igjen. At du gjentar det til det kjedsommlige betyr jo bare at du heller ikke leser mine innlegg. Se svaret til Stjernengutt.

Barnevakteksemplet ditt blir helt absurd, FFK reklamerer vel ikke for dine naboer?  Jeg har kristne naboer som av og til passer mitt barn, jeg er fadder for en kristen jente i Sør Amerika. Planfadder fordi de er livssynsnøytrale, dvs. de tar ikke initiativ til å spre noe budskap. De bruker ikke midler for å spre kristendom der folk ikke er kristne.

Poenget er at når jeg er på stadion så vil ikke jeg se reklame for livssyn eller politiske organisasjoner og jeg vil ikke at FFK blander fotball og dette.  Hvis det blir enklere for deg å fatte hva jeg mener så kan vi bytte ut 3-16 med min egen organisasjon HEF. Konsekvensen av mitt standpunkt er jo at FFK heller ikke bør reklamere for dem.  Så om 3-16 driver barnepass utenfor stadion eller ikke er uvesentlig, jeg vil ikke se FFK reklamere for 3-16 fordi 3-16 hører innunder kategorien livssynsorganisasjoner.  Og heller ikke Høyre, SV, HEF eller Islamsk Råd el.  Hvordan har du klart å unngå å forstå at det er FFK`s reklamering for 3-16 og det generelle prinsipp rundt blanding fotball og religion som er mitt problem er jo komplett uforståelig.  Rune her har stilt meg spørsmål om hvorfor jeg skriver det samme hele tiden, takk for at du viser hvorfor!

Jeg vil ha bort FFK`s logo fra 3-16`s sider og annet materiell, jeg vil ha bort 3-16`s logo fra www.fredrikstadfk.no, og jeg vil ikke se 3-16 reklamere for seg selv i pausa på stadion.  Det berører ikke barnepasset!

Dette er utenfor tema, men hvorfor er jeg misstroisk til Kristne?  Fordi historien og nåtid er full av grunner til å være misstroisk. Den voldelige historien er en ting, misjonering med bibel og frelse først, deretter mat er heller ikke ukjent idag.  Flere av kirkens ledere og kristne fordømmer homofile og nekter dem samme rettigheter som dem selv og det er personer som tror på en gud som sier at mennesker ikke skal felle dom, at man skal tilgi.  Bibelen omtolkes hele tiden fordi det er mer og mer umulig å etterleve kristendommen i dagens samfunn.  Jeg har gitt haugevis av eksempler på hvordan kristne lærere utfører direkte overgrep mot barns integritet innunder Krl faget.

 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340