Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 18 des 05, 12:46

BögeJon, at du for din del mener at FFK kan samarbeide med alle er en mening du selvsagt skal få lov til å ha.  Det respekterer jeg fullt ut selv om jeg er helt uenig. Og jeg er hverken sykelig opptatt eller besatt av temaet.  Dette henger sammen med min motstand mot kristen formålsparagraf, Krl faget og div.  Mange er opptatt av dette og vi har det ikke fælt i hverdagen av den grunn.  Vi får også resultater i form av at mer og mer av påtvungen kristendom forsvinner.  Jeg jobber ikke imot kristendom, men for min rett til å slippe å praktisere eller etterleve kristendommen. Selv sentrale kristne kirkeorganisasjoner er på linje med meg i denne saken.  En velsignelse er en kristen "handling".  Uskyldig?  Ja, for pokker, men hvorfor kan jeg ikke slippe det på stadion?

Hva gjelder samarbeidet mellom FFK og 3-16 har jeg flere med meg her som er enig med meg og som nevnt også NFF.

Hvorfor fortsetter jeg?  Fordi Rc2 sklir inn på et bananskall og nok engang påstår at jeg vil avvikle selve barnepasset.  

Rc2, jeg gaper ikke høyt om toleranse,  jeg gaper om frihet for forkynning i skolen. Det er ikke forbudt å takke for maten i skolen, men det er foreslått at en lærer ikke skal kunne tvinge elevene til å måtta takke gud for maten.  Hvorfor mener du at barn av andre religioner eller humanetikere skal sitte å takke gud for maten?

Ingen sammenligner satanister eller kristne heller, det trekkes bare paraleller til dem mht hva FFK må slippe til hvis de skal være nøytrale i denne saken.  Om satanister aldri så mye tilber en ond gud så har de si rett til det via ytringsfrihet.

Rc2, svar i ett innlegg kun på en ting:  Hva er humanetisk tankegang?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340