Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 20 des 05, 16:00
Fantastisk! Først vil dere gjerne ha religionsdebatten som startet relatert til hvorfor jeg er imot 3-16, så når den går dårlig for dere ifølge flere her, så er jeg bare off tema.  Så drar dere til igjen og lager en slags oppsummering om at jeg vil at barnepasset skal stanse.  Jeg gir opp, man må nok ha møtt Jesus for å forstå dere.  Jeg kan altså ikke trekke inn parallelle eksempler, men dere kan godt dra inn at dere har møtt en fyr som døde for 2000 år siden?

Få vekk logoene til FFK på 3-16 materiell, få bort logoen til 3-16 hos FFK og 3-16 reklame vekk fra stadion, så er jeg altså fornøyd.  Hvorfor barnepasset nok engang bringes på bane er fantastisk etter dere har sagt at dere forstår at jeg ikke vil det til livs! 

Jeg kan godt lage en egen tråd om dette siden denne åpenbart kun handler om karaktersetting av Jons tekst!
  


 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340