Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jan 06, 22:51
Endret: 05 jan 06, 22:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Når de vet at de har vært plaget med skaden lenge, hvorfor ikke da ta tak i problemet med en gang etter sesongslutt, en å starte så sent som nå. Da kunne de vært med lenger på sesongoppkjøringa. Er det sånn at de står i sykehuskø eller ?? Eller avventer de for å se ann skaden hele tiden ?? Det er sånn de drev med Piroija. Alle ser jo åssen det gikk. Han kom vel ikke ordentlig i gang denne sesongen.

Og det snakket om å ikke ville ta risiko. Javel, skal han trene alternativt da. Det får han mye utbytte av. For meg så er det mer en alvorlig nok. Virker som folk bare er fornøyd om spillerne rekker seriestart så er alt ok.


Enig i at de kunne tatt tak i West sin skade tidligere, det har jeg også skrevet i en annen tråd om. Men tydeligvis, alt til sin tid.

Og hvis det var Bertelsen du mente med å ikke ville ta risiko, så betyr vel ikke det mer enn at frykter det blir verre om han belaster det mer nå, og heller la det hvile så det leger seg selv. Det er ikke alt som trenger å opereres vettu.

Slutt å dra konklusjoner på vegne av andre. Jeg har aldri sagt at jeg er fornøyd med spillere som rekker seriestarten, det skrev var at dette går i bølger og at jeg heller vil ha skader nå enn seriestart, selvsagt ville jeg ha skadefri tropp 24/7, men jeg er mer realistisk enn deg tydeligvis. På deg virker som om du ikke er fornøyd før alle spillerne er skadefrie året rundt, sånn for å konkludere for deg... Etter det jeg har skjønt så er det ikke lenge til Brian er klar til å trene igjen, det er fire måneder til seriestart, sesongforbredelsene for resten av laget har nettopp startet, altså ingen fare.

Er halve laget skadet uker før seriestart skal jeg være med på å være frustrert, pessimistisk og alt det der, men når vi skriver januar og de fleste spillerne er friske og raske er det vel neppe noen grunn til bekymring...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340