Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 mai 06, 11:56
Opprinnelig postet av denialsander
Det er forferdelig dyrt å kjøpe etablerte spillere i Norge. Derfor tror jeg vi kommer til å ende opp med å hente spillere fra utlandet eller talenter fra Norge. 

3 MNOK eller mer for Vidar M? Hva tror du Lyn skal ha for Kristian Onstad? Eller Sokolowski? 5+ mill?

Hoås og Toth er forøvrig ganske så forskjellige spillertyper og det vil være dumt å forsøke å utvikle Hoås til å bli en type som Toth. Toth er, i mine øyne, en klassisk tankspiss som er minst like god med ryggen mot mål som til å posisjonere seg foran kassa. 

Nå likte jeg overhodet ikke Gøran Sørloth (får gåsehud bare av å tenke på mannen), men Toth har de samme spillertype-egenskapene som GS. 

Strand vet jeg fint lite om, men Helstad er iallefall en type jeg ønsker velkommen som FFK-spiller. ;)   


Hoås er lik Toth i at kan være et bra oppspillspunkt. Og hvis man skal bruke Hoås, så er det som et oppspillspunkt  eller å få tida til å gå på slutten av kamper når man leder ettersom han ikke mister ballen så fort. 
Hvis man kunne skolert Hoås til å bli en sliter ala Frode Johnsen kan han fungere på flere måter. 
Kunne vært skummel i lufta om aggresjonen hadde vært der.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340